Viktig informasjon til deg som bruker AutoCollect i Business NXT:
Kommer ikke oppgjørsfilene automatisk til Business NXT?
Noen kunder opplever at oppgjørsfilene fra AutoCollect ikke kommer automatisk til Business NXT. Om dette er gjeldende for deg må du inntil videre hente oppgjørene manuelt.
Det jobbes med å rette feilen slik at oppgjør automatisk leses til Business NXT. Inntil dette er på plass er det viktig at du henter oppgjør manuelt. Vi anbefaler at dette gjøres daglig for å sikre at reskontroen til enhver tid er oppdatert.
Vi oppdaterer deg så snart feilen er rettet og beklager de ulemper det får for deg å gjøre dette manuelt.
Slik henter du oppgjør manuelt:
- Søk opp AutoCollect-innstillinger
- Klikk på Behandling (til høyre i skjermbildet) og velg Hent nye oppgjør fra AutoCollect.
Er ikke Innfordring status fra AutoCollect oppdatert?
Slik gjør du det:
- Stå i fanen “Faktura under behandling”.
- Marker alle faktura.
Klikk på Behandling (til høyre i skjermbildet) og velg Hent AutoCollect-informasjon.
Trenger du hjelp?
Kontakt oss på e-post eller telefon, så hjelper vi deg!
- E-post: hjelp@amili.no
- Telefon: 73 20 61 62