Totalløsning:
Amili for telecom
Effektiv og fleksibel totalløsning for raskere betaling.
Effektive løsninger for deg som har abonnementskunder
Vi håndterer hele prosessen, fra mottatt fakturagrunnlag til utsendelse og betalingsoppfølging. Vi kan også varsle kunden din om stenging ved manglende betaling.
Periodisk fakturering - i mest effektive kanal
Elektroniske kanaler er alltid førstevalget. Til bedriftskunder sender vi i elektronisk handelsformat (EHF).
Fleksibelt purreløp
Når betalingen uteblir, purrer vi på SMS eller i tradisjonelle kanaler. Sammen lager vi et purreløp tilpasset din bedrifts behov.
Stenging /gjenåpning av abonnement
Vi bidrar i stenge- og gjenåpnings prosesser basert på data og regler som vi blir enige om.
Skreddersydde løsninger tilpasset din bedrifts unike behov
Leverer dere fakturagrunnlaget, tar vi oss av resten.
1. Fleksibel produksjon
Dere sender oss fakturafiler etter behov. Vi bokfører postene i reskontrosystemet og produserer fakturadokumentene.
2. Distribusjon av faktura
Vi sjekker mot sentrale registre og distribuerer faktura i mest effektive kanal. Digitale kanaler er alltid foretrukket, så langt det lar seg gjøre.
3. Allokering av innbetaling
Når innbetalingen kommer, allokerer vi til riktig kundekonto i reskontro og remitterer fortløpende til dere.
4. Purring når betalingen uteblir
I samarbeid med dere, lager vi en innfordringsplan som er tilpasset deres behov. Vi sender purringer både på SMS og i tradisjonelle kanaler.
5. Inkassovarsel og betalingsoppfordring rett i nettbank
Har kunden eFaktura? Da går inkassovarsel og betalingsoppfordring direkte inn i nettbanken.
6. Stenging og gjenåpning av abonnement
Dere mottar stengeforslag basert på data og regler vi setter sammen. Vi bidrar i stenge- og gjenåpningsprosesser, og kan varsle kunden via SMS.
7. Tradisjonell inkasso
Uteblir betalingen? Da fortsetter vi innfordringsløpet med tradisjonelle inkassotiltak. Eksempler på dette kan være å ringe kunden, tilby avdragsordning eller gå til rettslige skritt.
Tett oppfølging
Personlig rådgivning
Alle bedrifter har unike behov, også deg som er telecom aktør. Vi er opptatt av at du skal få den skreddersydde tjenesten din bedrift trenger, og en god oppstart. Hos oss kan du derfor være trygg på at dere får oppfølgingen og veiledningen dere trenger for å komme godt i gang.
Fleksibilitet som standard
Skreddersydde avdragsordninger
Fleksibilitet er nøkkelen til effektiv kundeservice. Derfor tilbyr vi avdragsordninger som kan skreddersys etter både dine og kundenes behov. Det bidrar til en smidigere prosess for alle parter.
Rask betaling
Det skal være enkelt å betale
Gode betalingsopplevelser gir fornøyde kunder. Derfor gjør vi det enkelt å betale for kundene dine.
- Kunder som mottar purring på SMS, kan betale direkte via en link.
- På MinSide kan kundene betale med Vipps, kort eller via konto-til-konto.
Følg med selv
Verdifull innsikt og oversiktlige dashboards
Følg med på produksjonen, få reskontrostatus i sanntid og se hvordan det går. Forutsigbart og oversiktlig. Innsikten gir deg en viktig predikasjon på hvordan året vil se ut.
API tilkobling
Med vårt API kan du enkelt integrere dine eksisterende kundesystemer med våre tjenester, for en sømløs og effektiv arbeidsflyt.
Vil du høre mer om våre løsninger for telecom?
Kontakt oss for en hyggelig prat eller book et møte.