Choose language

Totalløsning:

Amili for telecom

Effektiv og fleksibel totalløsning for raskere betaling.

Amili for Telecom #2

Effektive løsninger for deg som har abonnementskunder

Vi håndterer hele prosessen, fra mottatt fakturagrunnlag til utsendelse og betalingsoppfølging. Vi kan også varsle kunden din om stenging ved manglende betaling.

Periodisk fakturering - i mest effektive kanal

Elektroniske kanaler er alltid førstevalget. Til bedriftskunder sender vi i elektronisk handelsformat (EHF). 

Fleksibelt purreløp

Når betalingen uteblir, purrer vi på SMS eller i tradisjonelle kanaler. Sammen lager vi et purreløp tilpasset din bedrifts behov. 

Stenging /gjenåpning av abonnement

Vi bidrar i stenge- og gjenåpnings prosesser basert på data og regler som vi blir enige om. 

Jan Ove Meling
Hos Visma Amili følte vi at vi ble tatt på alvor. I tillegg så har vi nå en fakturaløsning som viser seg å være veldig, veldig god!

Jan Ove Meling

Hardanger Energi Breiband AS

Skreddersydde løsninger tilpasset din bedrifts unike behov

Leverer dere fakturagrunnlaget, tar vi oss av resten.

1. Fleksibel produksjon

Dere sender oss fakturafiler etter behov. Vi bokfører postene i reskontrosystemet og produserer fakturadokumentene.

Produksjonsplan #2

2. Distribusjon av faktura

Vi sjekker mot sentrale registre og distribuerer faktura i mest effektive kanal. Digitale kanaler er alltid foretrukket, så langt det lar seg gjøre.

Fakturadistribusjon #2

3. Allokering av innbetaling

Når innbetalingen kommer, allokerer vi til riktig kundekonto i reskontro og remitterer fortløpende til dere.

Innbetaling #2

4. Purring når betalingen uteblir

I samarbeid med dere, lager vi en innfordringsplan som er tilpasset deres behov. Vi sender purringer både på SMS og i tradisjonelle kanaler.

SM purring #2

5. Inkassovarsel og betalingsoppfordring rett i nettbank

Har kunden eFaktura? Da går inkassovarsel og betalingsoppfordring direkte inn i nettbanken.

Inkassovarsel rett i nettbank

6. Stenging og gjenåpning av abonnement

Dere mottar stengeforslag basert på data og regler vi setter sammen. Vi bidrar i stenge- og gjenåpningsprosesser, og kan varsle kunden via SMS.

Stenging og åpning #2

7. Tradisjonell inkasso

Uteblir betalingen? Da fortsetter vi innfordringsløpet med tradisjonelle inkassotiltak. Eksempler på dette kan være å ringe kunden, tilby avdragsordning eller gå til rettslige skritt.

Inkasso #3
50

Tett oppfølging

Personlig rådgivning

Alle bedrifter har unike behov, også deg som er telecom aktør. Vi er opptatt av at du skal få den skreddersydde tjenesten din bedrift trenger, og en god oppstart. Hos oss kan du derfor være trygg på at dere får oppfølgingen og veiledningen dere trenger for å komme godt i gang.

Telecom - vi gjør jobben for deg

Fleksibilitet som standard

Skreddersydde avdragsordninger

Fleksibilitet er nøkkelen til effektiv kundeservice. Derfor tilbyr vi avdragsordninger som kan skreddersys etter både dine og kundenes behov. Det bidrar til en smidigere prosess for alle parter.

Bli kjent med MinSide

Rask betaling

Det skal være enkelt å betale

Gode betalingsopplevelser gir fornøyde kunder. Derfor gjør vi det enkelt å betale for kundene dine.

  • Kunder som mottar purring på SMS, kan betale direkte via en link.
  • På MinSide kan kundene betale med Vipps, kort eller via konto-til-konto.
Moderne portaler v3

Følg med selv

Verdifull innsikt og oversiktlige dashboards

Følg med på produksjonen, få reskontrostatus i sanntid og se hvordan det går. Forutsigbart og oversiktlig. Innsikten gir deg en viktig predikasjon på hvordan året vil se ut. 

API

API tilkobling

Med vårt API kan du enkelt integrere dine eksisterende kundesystemer med våre tjenester, for en sømløs og effektiv arbeidsflyt.