AutoCollect
Purring og inkasso i PowerOffice
Automatisert, brukervennlig og enkelt - for raskere betaling.
Sømløst innebygget
Aktiver AutoCollect og send fakturaer til betalingsoppfølging. Status kan du følge med på underveis!
Innebygget i PowerOffice
Med AutoCollect er det enkelt å sende faktura til purring eller inkasso.
Enkelt og automatisert
Automatiser jobben med betalingsoppfølging. Du velger selv grad av automatikk.
Gratis support
Trenger du hjelp? Kontakt våre dyktige medarbeidere.
Kostnadsfritt og enkelt
Full kontroll på hele innfordringsløpet
Med AutoCollect er det enkelt å følge opp utestående fordringer – uavhengig av om du driver en bedrift eller er regnskapsfører med egne kunder. Tjenesten er sømløst innebygget i PowerOffice GO, og er enkel å bruke.
Alltid oppdatert reskontro
Følg status på oppfølgingen
Tjenesten er automatisert, men du velger selv hvilke fakturaer du vil sende til purring. Du kan starte, utsette eller stoppe oppfølgingen etter behov. Følg status underveis inne i PowerOffice. Du har kun én reskontro å forholde deg til. Tallene hentes direkte fra PowerOffice slik at kundereskontroen til enhver tid er oppdatert i sanntid.
For raskere betaling
Selvbetjening
Både du og kunden din får tilgang på egne portaler. I kundeportalen kan du kommuniserer med saksbehandlerne, finne detaljert informasjon og hente ut rapporter.
I selvbetjeningsportalen MinSide, får skyldner full oversikt sine saker. Der kan skyldner se ubetalt beløp med tidslinje over hva som har skjedd i saken, samt se eller be om fakturakopi, chatte og betale direkte i portalen.
Har du spørsmål?
Lurer du på noe om integrasjoner, API - eller andre ting knyttet til våre produkter og tjenester, ta kontakt. Vi hjelper deg gjerne!
Spørsmål & svar
Her finner du ofte stilte spørsmål om AutoCollect i PowerOffice Go.
Det koster ingenting å aktivere AutoCollect i PowerOffice Go.
Nei, det er ingen bindingstid på AutoCollect. Du kan stoppe å bruke tjenesten når du vil.