AutoCollect
Purring og inkasso i Visma Business
Sømløst innebygget, brukervennlig og enkelt - for raskere betaling.
Automatisert og enkelt
AutoCollect ligger som en sømløs og naturlig del av Visma Business. Send fakturaer til oppfølging, og følg status underveis.
Innebygget i Visma Business
Det har aldri vært enklere å sende en faktura til purring eller inkasso.
Enkelt og automatisert
Automatiser jobben med betalingsoppfølging. Du velger selv grad av automatikk.
Gratis support
Trenger du hjelp? Kontakt våre dyktige medarbeidere.
Mange fordeler
Enklere blir det ikke! AutoCollect ligger som en sømløs og innebygget del av Visma Business Det eneste du trenger å gjøre for å sende din første faktura til purring, er å aktivere tjenesten.
- Automatisk bokføring av innbetalinger i Visma Business
- Du velger selv hvilke fakturaer som skal følges opp
- Du velger selv graden av automatikk
Brukervennlig
Velg selv om du vil automatisere hele eller deler av innfordringsprosessen.
Bruker du Visma Business i dag?
Se kurset "AutoCollect + Visma Business" i Visma Learning Universe i regi av Visma Software.
Har du spørsmål?
Lurer du på noe om integrasjoner, API - eller andre ting knyttet til våre produkter og tjenester, ta kontakt. Vi hjelper deg gjerne!
Spørsmål & svar
Her finner du ofte stilte spørsmål om AutoCollect i Visma Business.
Det koster ingenting å aktivere AutoCollect selv.
Bruker du alternativt en partner som gjør jobben for deg, kan det være at du må betale en avtalt sum.
Nei, det er ingen bindingstid på AutoCollect. Du kan stoppe å bruke tjenesten når du vil.
Det koster 38,- per purring.
Du beholder innbetalt purregebyr og renteinntekter selv.