Slik kommer du i gang:
Softpurring med AutoCollect i Business NXT
Ønsker du å sende kundene dine en vennlig påminnelse når betalingen uteblir? Da er nyheten softpurring nå tilgjengelig i AutoCollect for Business NXT!
Her finner du en beskrivelse av hvordan du kommer i gang med tjenesten:

2. Endre antall løpedager til 3, 5 eller 7 i feltet “Løpedager” i fanen “Grunnleggende informasjon” som ligger under “Innfordringsavtale”.
PS! Det må stå samme antall dager i begge feltene slik at du får frem aktuelle faktura i fanen “Purre- eller inkassoforslag”
I feltet “Opplysning” (se skjermbilde under) skriver du “Bestilling softpurring - xx (lik tallet i feltet Løpedager) dager.
-png.png?width=867&height=570&name=image%20(30)-png.png)
3. Lagre
4. Klikk "Behandling" og velg "Aktiver AutoCollect". Bestilling er nå sendt Visma Amili. Du vil motta en bekreftelse fra oss når tjenesten er klar til bruk.
PS: Ønsker du at softpurringer skal sendes automatisk? Klikk i feltet "AutoCollect behandling" og huk av for "Automatisk overføring til AutoCollect". Husk å lagre 😊
Klikkbar demo: Se hvordan du bruker softpurring med AutoCollect i Business NXT:
Se webinaret AutoCollect Update
Her får dere bla siste nytt og informasjon om nyheten soft-purring i Business NXT.
Trenger du hjelp?
Kontakt oss på e-post eller telefon, så hjelper vi deg!
- E-post: hjelp@amili.no
- Telefon: 73 20 61 62