Versjonslogg for Amili-portalen
Her finner du oversikt over alle endringer og produktnyheter for Amili-portalen.
06.12.2024
Se hva de ulike rollene har tilgang til
Vi ønsker at det skal være enkelt for deg å administrere brukere og roller i portalen.
For at du alltid skal ha oversikt over hva de ulike rollene innebærer har vi laget en oversikt under Innstillinger → Roller og tilgang. Her kan du lese mer om rollene vi har i portalen:
15.11.2024
Se hvor lenge en sak har vært registrert
Nå kan du på sakskortet se hvor mange dager det har vært siden saken ble registrert hos Amili. Du finner informasjonen under Oversikt her:
10.10.2024
Varsling om nye meldinger og oppgaver på e-post
Ønsker du å bli varslet hver gang det kommer en ny melding eller oppgave i portalen som du trenger å følge opp?
Gå til Innstillinger → Din bruker → Varlsinger og velg hvilke varslinger du ønsker på e-post:
Du vil da motta en hyggelig e-post fra oss som sier ifra hvis det er noe du trenger å ta stilling til i portalen:
10.10.2024
Påminnelse om å bruke Endre sak-knapp
Vi ønsker helst at du bruker Endre sak hvis du skal pause, oppheve pause eller stoppe en sak i stedet for å sende melding.
Hvis du sender melding med tekst som indikerer at du skal gjøre disse endringene vil du få opp et tips under meldingsteksten din som påminner deg å bruke Endre sak.
Ved å velge Endre sak fremfor å sende melding sikrer du at endringene skjer automatisk og du slipper å vente på at en saksbehandler skal se meldingen, gjøre endringen og svare deg opp igjen.
09.10.2024
Enklere samarbeid om meldinger
Vi har lansert ny funksjonalitet som gjør det enda enklere for selskaper med flere brukere å samarbeide effektivt om meldinger.
Du kan nå markere meldinger med Jeg jobber med denne saken. Dette gjør det tydelig for alle hvem som håndterer saken. Når du markerer en melding på denne måten, vil den også bli automatisk markert som lest for resten av brukerne på selskapet ditt.
Skulle det komme et svar på meldingen fra Amili, vil den bli markert som ulest igjen for alle brukere i selskapet, slik at ingen går glipp av oppdateringer.
Vi håper dette vil gjøre det enda mer smidig for deg og dine kollegaer!
03.09.2024
Velkommen, regnskapsfører!
Portalen er nå klar for regnskapsførere. Vi har forbedret tilgangsstyringen slik at det nå skal være enkelt for deg som regnskapsfører å holde oversikt alle dine kunder.
Du vil kunne se en oversikt over regnskapsbyrå og hvem som har tilgang under Innstillinger → Selskap → Brukere.
På regnskapsbyrået vil regnskapsfører kunne ligge med Administrator, Skrive eller Lesetilgang slik:
På kunden vil det vises at dette er regnskapsfører slik:
21.08.2024
Enklere navigering mellom flere saker
Hvis du har kunder med flere faktura til oppfølging er det nå enklere å navigere seg mellom disse med hjelp av pilene øverst i venstre hjørne på saken.
21.08.2024
Få funksjonalitet før alle andre
Du har nå mulighet til å få ny funksjonalitet og gi oss tilbakemelding på hva du synes før det slippes for alle.
Innstillingene for dette finner du under Innstillinger → Din Bruker → Beta program.
21. juni 2024
Lenger varighet på to-faktorautentisering
Før du logger inn i Amili-portalen kan du nå velge å sette hake på La meg være pålogget. Dette gjør at to-faktorautentiseringskoden du skriver inn er gyldig i 24 timer, slik at du slipper å måtte skrive inn den igjen ved neste innlogging samme dag.
13. juni 2024
Bedre informasjon på innbetaling
Inne på historikk på sak kan du nå se om innbetalinger som er gjort har blitt betalt til Amili eller til ditt selskap.
Hvis saken har mye historikk har du mulighet til å filtrere slik at du kun ser betalinger.
12. juni 2024
Informasjon om nyheter
Vi har nå muligheten til å fortelle deg om nyheter i portalen med en gang du logger inn. Dette vil vi bruke når vi lanserer større nyheter slik at du alltid er oppdatert på ny funksjonalitet som kan gjøre hverdagen din lettere!
7. juni 2024
Markere meldinger som lest/ulest
Du kan nå markere nye meldinger som lest for å bekrefte at du er ferdig med den. Dette kan gjøres under Meldinger eller fra inne på den saken. Du kan også markere meldinger som ulest hvis den allerede er markert som lest.
16. mai 2024
Enklere håndtering av brukere og selskap
Vi har nå gjort det enklere å håndtere brukere og selskap i Amili-portalen.
For din bruker har du nå mulighet til å endre passord og velge hvilken 2FA-metode du ønsker å bruke.
For selskap har administratorer mulighet til å invitere inn, endre rolle på eller slette brukere.
Funksjonaliteten finner du under Brukerinnstillinger.
Endre passord og velge tofaktor-metode
Du kan nå endre passordet ditt, konfigurere og endre tofaktor-autentiseringen din under Din bruker.
Invitere inn bruker til Amili-portalen
Du kan invitere inn nye brukere til ditt selskap inne i selskapsinnstillingene så lenge du har rolle som administrator.
Endre rolle på brukere
Vi har laget tre roller du kan velge mellom på brukere i ditt selskap; Lese, Skrive og Administrator.
Du kan endre på disse rollene for brukere i ditt selskap hvis du er administrator.
Slette brukere
Du kan slette brukere som ikke lenger skal ha tilgang til ditt selskap. Brukeren vil fortsatt ha tilgang til portalen, men uten selskapet brukeren er slettet fra.